koolhydraatarm 50 dagen
  • 50 dagen
    koolhydraatarm
  • Val tot 2 kilo per week af. Zonder te sporten of honger te lijden. Meer energie en vitaliteit. Altijd een stok achter de deur.

    Actieprijs: €39
zomerslank fit in 4 weken
  • Zomerslank
    in 4 weken
  • Afvallen zonder honger en zonder sporten. De lekkerste koolhydraatarme recepten. Wekelijkse motivatie check-in.

    Eenmalig €37
50 dagen keto challenge
  • Keto challenge
    50 dagen afvallen
  • Activeert de vetverbranding. Kant-en-klare weekmenu's. Toegankelijke keto recepten en snacks. 100% afslankgarantie!

    Van €67 nu €37!
detox dieet
  • Detox Dieet
  • Boost je weerstand en afvallen. Stralende gezondheid & stabiele hormoonhuishouding. Voel je fit en energiek.

    Tijdelijk €37
7 dagen smoothie detox
  • Smoothies
    Simpel & lekker
  • Ervaar meer energie en verbeter je weerstand. Ontgiften van het lichaam. Nu met gratis intermittent fasting boek.

    Slechts €14,95

Afvallen in Deest

Vandaag al starten met gezond afvallen in Deest? Een groot deel van de mensen werken dagelijks tegen de kilo’s. Maar waar moet ik beginnen? We onderscheiden veel verschillende manieren. Wat je tegenwoordig veel hoort is het “Maxplan dieet” en natuurlijk ook het “No Diet dieet”. Wat we helaas vaak zien gebeuren is dat het vaak geen lange-termijn effect heeft. Wil jij liever gewicht verliezen voor de lange termijn? Verbeter dan jouw voedingspatroon. In de basis resulteert dat in meer bewegen en minder eten. Minder suiker en vet, gezondere dranken (water), een goede balans tussen eiwitten, vetten en koolhydraten, focus op veel groente en naar de sportschool gaan zijn enkele goede suggesties. Je diëtist in Deest biedt hierbij support. Op deze webpagina bekijk je bruikbare info over voedingsconsulenten, de juiste voeding, de verschillende methodes om af te vallen + lichaamsbeweging.

  • Je kunt kiezen uit opvallend veel diëten die bijdragen aan gewichtsverlies en gezondheid
  • Bijv. het “2fase” en het “Glutenvrij dieet” zijn slechts een paar voorbeelden
  • Houd er rekening mee dat er vaak sprake is van een jojo-effect
  • Een bekwame afvalcoach in Deest hanteert een unieke aanpak voor een fit en vitaal leven
  • Neem de energiebalans in acht: verbruik meer energie dan dat je lichaam nodig heeft
Programma USP Prijs Beoordeling Informatie
keto dieet Beste keuze 2024.
Snel resultaat.
€39
Normaal €260
Bekijken
Afslank receptenbijbel Simpele recepten.
Eenvoudig afvallen.
€37
Normaal €67
Bekijken
Koolhydraatarm dieet 50 dagen diëten.
Gezonde leefstijl.
€37
Normaal €67
Bekijken
Training mannen Snel detoxen.
Max. ontgiften.
€37,00 Bekijken
Training vrouwen Frisse smoothies.
Gezonde hormonen.
€14,95 Bekijken
ProvincieGelderland
GemeenteDruten
Postcode6653
% overgewicht57%
% obesitas18%
Diëtist in de buurtDietist Maas En Waal
Sportschool in de buurtGo4Fit Beuningen

Diëtist in Deest vergelijken

Veel mensen in Deest zijn simpelweg te dik. 57% worstelt met overgewicht en 18% heeft te maken met obesitas (BMI van 30 of hoger). Overgewicht is doorgaans het effect van gebrekkige informatie. Wat betreft voeding is zo’n beetje alles te koop, wat is gezond en wat juist niet? De diëtistenpraktijk in Deest kijkt eerst kritisch nar jouw leefstijl en eetpatroon. Als resultaat hiervan krijg je meer informatie omtrent voeding en beweging. Men kan ook terecht bij een voedingsdeskundige als je kampt met medische problemen als hart- en vaatziektes of diabetes.

  • De diëtist helpt je om gezond en duurzaam gewicht te verliezen
  • Vanuit de basispremie krijg je een vergoeding voor 4-6 consulten (3 uur) dieetadvies + begeleiding (jaarlijks)
  • Je kunt ook afvallen met acupunctuur, virtuele maagband of hypnose

Diëtistenpraktijken Deest juli 2024
In contact komen met een professionele gezondheidspraktijk in je woonplaats? In de bijgaande tabel check jij actuele info van een gespecialiseerd centrum voor gewichtsbeheersing of voedingsconsulent uit de gemeente Druten. Dit zijn centra waar je een afspraak maakt met een gediplomeerd iemand. We zien allerlei dieet coaches en expertises. Diëtist is wettelijk beschermd. Andere termen voor een afvalhulp die je regelmatig tegenkomt:

  • Gewichtsconsulent: adviseert mensen met overgewicht (geen beschermde titel)
  • Voedingsdeskundige: veel kennis van verschillende voedingsstoffen als eiwitten en koolhydraten
  • Voedingstherapeut: streeft ernaar om het natuurlijke evenwicht in het lichaam te herstellen
  • Voedingscoach of leefstijlcoach: verbeter je voeding en mentale rust met een erkende coach

Nog geen organisaties gevonden
Helaas hebben we in deze plaats nog relevante bedrijven gevonden. Je kunt jouw bedrijf gratis aanmelden. Via deze link kan je binnen 2 minuten jouw bedrijf toevoegen.

afvallen-diëtist-deest-6653

Plaatselijke voedingsdeskundigen

Cijfers over beweging en gezondheid in Deest

In regio Druten heeft 57% overgewicht en 18% met obesitas. 77% geeft aan zijn/haar gezondheid als (zeer) goed te ervaren. 48% beweegt genoeg naar de normen van de Gezondheidsraad (doet minimaal 150 min. p/week aan rustig bewegen zoals wandelen of fietsen). 49% doet wekelijks aan sport. 34,4% fietst een paar keer per maand bij stukjes van niet langer dan 7,5 kilometer. Verder zien we dat 20% wekelijks rookt en 7% is een zware drinker (5% is een overmatige drinker). 36% van de inwoners drinkt volgens de richtlijn (bron: Gezondheidsmonitor).

Overzicht met populaire diëten in Deest

Het grote deel van de mensen die willen afslanken starten met een dieet. Door een speciaal afslankprogramma ga je sneller afvallen. Welk dieet moet ik kiezen? Dit wordt bepaald door o.a. je thuissituatie, voedingsvoorkeuren en het aantal kilo’s dat je kwijt wilt raken. De afslankprogramma’s worden ingedeeld in 5 categorieën:

  1. Caloriearm dieet: tijdens dit dieet ga je zo min mogelijk calorieën eten
  2. Koolhydraatarm dieet: dieet waarbij de inname van koolhydraten is beperkt tot zo’n 30 gram p/dag
  3. Eiwitrijk dieet: extra focus op maaltijden met veel eiwit / proteïnen
  4. Vetvrij/vetarm dieet: Focus op de juiste vetten (onverzadigd) en beperkt de inname van transvetten
  5. Medisch dieet: bijv. een dieet tegen acne of hartstoornissen (o.a. Cholesterol verlagend dieet)

Kies het juiste dieet
Het juiste dieet selecteren, en het op de lange termijn volhouden is zeker niet eenvoudig. Onderstaand tref je meerdere voorzetjes:

  • Een crashdieet is geen aanrader. Het is slechts een korte termijn oplossing
  • Wees niet onrealistisch streng naar jezelf, dan is het ook makkelijker vol te houden
  • Houd een eetdagboek bij, dan kun je een totaaloverzicht van je voeding terugkijken
  • Start ook zeker met voldoende bewegen, je verbrand de nodige calorieën en je kunt even je hoofd leegmaken
  • Deel met je vrienden + familie dat je start met bijvoorbeeld New Fysic of Herbalife

Meest gekozen diëten in Deest

DieetSoortKostenHoe werkt het?
South BeachFocus op vettenVanaf €16Afvallen door gezonder te eten
AtkinsBeperkte koolhydratenVanaf €73p/maandGaat insulineresistentie tegen
Weight WatchersMinimale calorieënVanaf €17 p/maandWetenschappelijk onderbouwde tips
Cambridge 1 op 1Weinig calorieënVanaf €63 p/maandToegankelijk en eenvoudig
KetogeenMedischVanaf €24Onderdrukking van het hongergevoel
PaleoOerdieetVanaf €24Focus op natuurlijk, onbewerkt voedsel
MediterraneGrieksVanaf €43Gezond eten en veel bewegen
DashVezelrijkVanaf €54Verkleint kans op hart- + vaatziekten
DukanKoolhydraatarmVanaf €17Beweging wordt aangemoedigd
ModifastShakesVanaf €66 p/maandJe krijgt nauwelijks calorieën binnen

Snel afvallen op jouw manier

Zonder gedoe afvallen en ontwikkel een gezonde lifestyle

Omliggende sportscholen

Afvallen draait erom dat je minder energie tot je neemt dan je verbruikt. De basis is vaak letten op je voeding. Je kunt het proces versnellen als je lekker gaat sporten. Hiervoor heb je natuurlijk een erkende sportschool in Deest. Vaak moedigen zij je aan voor een combi van cardio en krachttraining. Middels cardio (roeimachine/hometrainer) kan je vrij efficiënt calorieën verbranden. Anderzijds, wil je naverbranding stimuleren, dan heb je krachttraining nodig: ook na de training blijf je dan energie verbranden. Als extra voordeel bouw je spiermassa op als je aan krachttraining doet. Afgezien van de fitness onderscheiden we verschillende opties om energie te verbranden:

  • Bootcamp: Goed voor je humeur en zelfvertrouwen
  • Slenderen: Stimuleert de doorbloeding en vermindert cellulitis
  • Hardlopen: Iedereen kan het leren, stel een hardloopschema samen
  • Wandelen (powerwalk): Een kosteloze manier van sporten (laagdrempelig)
  • Bewegen in een groep: Body Attack, Body Step en Brazilian BBB

Zoek fitness in de regio Deest

Nog geen organisaties gevonden
Helaas hebben we in deze plaats nog relevante bedrijven gevonden. Je kunt jouw bedrijf gratis aanmelden. Via deze link kan je binnen 2 minuten jouw bedrijf toevoegen.

Personal trainer Deest
De nodige kilo’s kwijtraken waarbij je 1-op-1 begeleid wordt? De personal training (PT) in Gelderland richt zich op training, voeding, mindset en herstel. Jouw privé-trainer helpt tijdens het trainen en heeft verstand van voedingsschema’s. Het succes zit hem erin dat de coach je een training uitdaging geeft, je een stok achter de deur hebt en dat je de oefeningen ook technisch goed uitvoert. Goedkoop is het niet: zo’n prive-coach betaal je al gauw €47,5 voor 4 sessies p/maand.

In 5 stappen naar een gezond gewicht

  1. Body Mass Index

    Een BMI is een goede indicator. Op basis van je lichaamsgewicht en je lengte komt er een uitkomst. Bij een BMI van tussen de 25 – 30: jij zal kilo’s kwijt moeten raken. Een BMI 30> wijst op een ernstig overgewicht, ook wel obesitas. Het is verstandig om een eet- en beweegplan met een diëtist samen te stellen.

  2. Binnen welke termijn wil jij resultaat?

    Heb je plannen om af te vallen? Ga niet aan de slag zonder concrete doelstelling. Zo is het duidelijk wat je wilt gaan doen. Vraag in het begin niet teveel van jezelf. Beantwoord ook de vraag waarom je dit wil. Waarom wil je 5KG afvallen? Overige tips: vraag support bij vrienden en familie en maak eventueel gebruik van een voedingscoach in Deest

  3. Beperk je voeding

    Het verliezen van gewicht is geen hogere wiskunde: zorg voor een negatieve energiebalans en je zult vroeg of laat resultaat zien. Om dit te bereiken moet je letten op je calorie-inname. Bij mannen gaan we uit van 1.800 kilocalorieën p/dag, bij vrouwen ligt dit met 1.500 kilocalorieën per dag iets lager (Bron: Het Voedingscentrum). Las voldoende eetmomenten op een dag in (zodat je niet gaat snacken), en neem de tijd voor je eten. Bijv. door kleiner bestek te gebruiken.

  4. Gezonder eten

    Niet alleen de kwantiteit, maar ook wát je eet heeft gevolgen op de totale calorie-inname. Kijk uit met zout, suiker of alcohol. Het is belangrijk dat men als basis de Schijf van Vijf neemt. Voedingsadvies: ongezonde snacks heb je niet nodig en houdt je dagelijkse eten bij. Op de website supersnelgezond.nl vind je veel uitgebalanceerde maaltijden.

  5. Ontspanning & beweging

    Kom in beweging! Door te sporten blijf je gemotiveerd en ga je sneller afvallen. Probeer dagelijks bijv. 3 keer 20 minuten te bewegen. Dat hoeft je niet veel moeite te kosten: kies altijd voor de trap en zet je auto bewust wat verder weg. Eventueel is het alternatief een lokale sportschool. Zodra je bezig bent met krachttraining of cardio ga je vet verbranden en haal je sneller jouw doelen.

Gemakkelijk gewicht verliezen met een dieetplan?

Verlies tot wel 5 kilo in 2 weken

Alles wat jij moet weten over afslanken in Deest

Kan ik op gewicht komen zonder dieet?
Ja, je kunt in Deest afvallen zonder tussenkomst van een dieet. Het belangrijkste is in kleine stapjes gezonder gaan leven. Hierbij zijn een aantal belangrijke pijlers: minder Kcal binnen krijgen, eten naar de Schijf van Vijf en regelmatig sporten. Dankzij deze kleine stapjes kan je uiteindelijk je streefgewicht behalen. Enkele voorbeelden: eet zo puur mogelijk, koop geen chips of chocola, neem de tijd voor je eten en negeer de roltrap. Op deze wijze zul jij dat fitte lichaam krijgen dat je eenvoudig kunt volhouden.

Welk dieet is het beste?
Helaas, er is is niet 1 voedingsplan dat voor iedereen het beste resultaat heeft. Voedselzandloper, Sonja Bakker, FIT Methode of Atkins, Cambridge, DASH Dieet Plan: welk dieet het meest efficiënt is hangt af van diverse feiten als je huidige gewicht, ambities en eetgewoontes. De beste resultaten haal je met een duidelijk eetpatroon wat het afvallen zal stimuleren maar waarbij je wel de belangrijke voedingsstoffen in acht neemt.

Is een crashdieet wel zo gezond?
10 kg of meer afslanken door het gebruik van zo’n crashdieet komt veel voor, maar wordt meestal sterk afgeraden. Bij zo’n voedingspatroon is de energie-inname die men consumeert soms maar 500 kcal per dag. Denk hierbij aan snel verlies van overgewicht, van toch wel 3 kilogram in slechts 1 week. Het effect hiervan kan zijn: een futloos gevoel, verlies van spiermassa, en het is lastig om vol te houden. Het werkt dus alleen op korte termijn.

Hoeveel vergoeding voor de diëtist krijg ik van de zorgverzekering?
Dieetadvies in 6653 hoef je niet helemaal zelf te betalen, het wordt deels gedekt door o.a. de Achmea, VGZ, CZ, Menzis, FBTO, Zilverenkruis, OHRA, Bewuzt, Univé basisverzekering. Dit gaat op voor jaarlijks tot 3 consults van 60 minuten. In de basis kun je rekenen op 6 gesprekken. Niet vergeten: het wordt in mindering gebracht op je eigen risico. Er is een uitzondering: ketenzorg als bijvoorbeeld COPD of hartfalen. Ook jongeren met overgewicht vallen hier buiten.

Op welke manier kan ik snel afvallen?
Afslanken op de lange termijn heeft tijd nodig. Eet jij dagelijks net iets minder dan zou moeten (+/- 500 Kcal)? Dan zul je wekelijks 0.5 kilo afvallen. Plusminus 2000 gram per 30 dagen. Dit is geen vaststaand feit en kan wisselen per persoon. Ga je sneller afvallen? Houdt dan rekening met gezondheidsrisico’s. Het bewegen gaat moeizamer en je valt vooral af door spierverlies, en dus niet door vetverlies. Ga dus afvallen op een gezond tempo. Dat kan je doen met een deskundige in Druten, Puiflijk, Afferden, Deest, Horssen.