Keto revolutie
  • Keto revolutie
  • Tijdelijk van €97 voor slechts €37. Beste dieet van 2020 volgens onze deskundigen.
Afslank receptenbijbel
  • Afslank receptenbijbel
  • Direct starten met verantwoord koken en een gezonde leefstijl. Simpel en goedkoop afslanken.
50 dagen koolhydraatarm dieet
  • Koolhydraatarm dieet
  • Een voordelig 50-dagen dieet. Ontvang alles wat je nodig hebt voor een gezond en fit lichaam!
trainingsprogramma voor mannen
  • Training mannen
  • Trainingsprogramma gericht op mannen. Werk aan spieren, mindset en je gezondheid!
trainingsprogramma voor vrouwen
  • Training vrouwen
  • Succesvol product voor vrouwen. Strakke buik, meer spieren en een gezond lichaam.

Gezondste dieet

Wie wil er nu niet slank zijn? Jij waarschijnlijk ook. Maar voor niets gaat de zon op. Voor een slank lichaam zul je gezond moeten eten, en veel moeten bewegen. Maar weinig mensen kunnen alles eten wat ze willen terwijl ze niet aankomen. Om jouw streefgewicht te halen ligt een dieet voor de hand. Helaas zijn veel diëten niet echt gezond voor je lichaam. Je moet dus proberen een goede balans te vinden. Dit betekent een dieet die zorgt dat je de nodige kilo’s kwijtraakt, maar ook een programma wat gezond is. Over het algemeen zijn dit meer de lifestyle diëten. Stap voor stap verander je ongezonde gewoonten, en transformeer je naar een nieuwe gezonde leefstijl met een bijpassend figuur.

ProgrammaUSPPrijsBeoordelingInformatie
keto dieet Beste keuze 2020.
Snel resultaat.
€37
Normaal €97
Bekijken
Afslank receptenbijbel Simpele recepten.
Eenvoudig afvallen.
€27
Normaal €69
Bekijken
Koolhydraatarm dieet 50 dagen diëten.
Gezonde leefstijl.
€37
Normaal €69
Bekijken
Training mannen Mannen training.
Max. spiertraining.
€67
Normaal €292
Bekijken
Training vrouwen Vrouwen training.
Sterker lichaam.
€67
Normaal €292
Bekijken

Wat maakt een dieet gezond?

Voldoende eten
Een van de belangrijkste dingen aan een dieet om het gezond te houden is dat je voldoende eet. Als je te weinig eet is dit niet goed voor je, en bovendien ga je er ook niet meer van afvallen. Als je namelijk te weinig eet gaat je lichaam in de spaarstand om te overleven. Hierdoor verbruikt je lichaam dus veel minder energie dan normaal, waardoor het dus nog lastiger wordt om af te vallen. Als je voldoende eet betekent dat dat je voldoende belangrijke en noodzakelijke voedingsstoffen binnen kan krijgen, zoals vezels, vitamines en mineralen.

Genoeg eetmomenten
Naast dat je voldoende moet eten, moet je ook voldoende eetmomenten hebben. Je kunt beter 6 keer eten op een dag dan dat je alleen de 3 grote maaltijden eet. Dit is trouwens ook veel beter om af te vallen. Als je vaker eet voorkom je namelijk dat je heel erg veel honger krijgt, waardoor het dus stukken makkelijker is om een dieet vol te houden. Genoeg eetmomenten zorgen er voor dat je bloedsuikerspiegel constant blijft en dus niet te veel pieken en dalen kent. Hiermee voorkom je dat je je slap en duizelig gaat voelen. Genoeg eetmomenten is dus gezonder voor je en heeft ook nog eens als voordeel dat je door vaak genoeg iets te eten je dieet makkelijker kunt volhouden.

Voldoende groente en fruit
Groente en fruit zit boordevol belangrijke en noodzakelijke voedingsstoffen. Het is dus heel erg belangrijk dat je hiervan voldoende binnen krijgt. Dit geldt elke dag, of je nu wel of geen dieet volgt. Bovendien zijn groente en fruit ook nog eens heel goed voor de lijn. Ze bevatten weinig energie, maar wel veel vezels. Vezels zorgen er voor dat je je goed verzadigd voelt, waardoor je dus minder snel honger hebt.

Water
Water is onwijs belangrijk voor het lichaam, het zuivert je lichaam als het ware. Zeker wanneer je aan het afvallen bent is dit heel belangrijk. Je lichaam moet namelijk allerlei afvalstoffen kwijt. Als je te weinig water drinkt hopen de afvalstoffen zich op in je lichaam. Dit is niet gezond, bovendien ga je je er beroerd van voelen. Wil je dus op een prettige manier afvallen, zorg er dan voor dat je elke dag minstens 1,5 liter water drinkt. Dit kan ook in de vorm van thee of koffie zijn (zonder melk en suiker).