Keto revolutie
  • Keto revolutie
  • Tijdelijk van €97 voor slechts €37. Beste dieet van 2020 volgens onze deskundigen.
Afslank receptenbijbel
  • Afslank receptenbijbel
  • Direct starten met verantwoord koken en een gezonde leefstijl. Simpel en goedkoop afslanken.
50 dagen koolhydraatarm dieet
  • Koolhydraatarm dieet
  • Een voordelig 50-dagen dieet. Ontvang alles wat je nodig hebt voor een gezond en fit lichaam!
trainingsprogramma voor mannen
  • Training mannen
  • Trainingsprogramma gericht op mannen. Werk aan spieren, mindset en je gezondheid!
trainingsprogramma voor vrouwen
  • Training vrouwen
  • Succesvol product voor vrouwen. Strakke buik, meer spieren en een gezond lichaam.

Mindfulness

Mindfulness en Emotionele Intelligentie: de onverwachte weg naar succes en geluk. Een steeds groter wordende complexe wereld vraagt om meer helderheid in onszelf. Wat is ons doel en wat geeft ons energie? Jezelf echt kennen, je veerkracht vergroten en je verbinden met anderen. Mindfulness is wetenschappelijk bewezen effectief. In de mindfulness training vergroot je je inzicht in je eigen automatische patronen en leer je je minder mee te laten slepen door je gedachten. Hierdoor ontstaat meer rust en kun je beter kiezen wat goed voor je is. Je ontwikkeld tools om meer met je gedachten en emoties te kunnen werken. Mindfulness leidt daarom tot meer succes op je werk en meer geluk.

ProgrammaUSPPrijsBeoordelingInformatie
keto dieet Beste keuze 2020.
Snel resultaat.
€37
Normaal €97
Bekijken
Afslank receptenbijbel Simpele recepten.
Eenvoudig afvallen.
€27
Normaal €69
Bekijken
Koolhydraatarm dieet 50 dagen diëten.
Gezonde leefstijl.
€37
Normaal €69
Bekijken
Training mannen Mannen training.
Max. spiertraining.
€67
Normaal €292
Bekijken
Training vrouwen Vrouwen training.
Sterker lichaam.
€67
Normaal €292
Bekijken

Mindfulness is persoonlijke ontwikkeling
Via een cursus zet je mindfulness in om emotionele intelligentie, veerkracht en positieve emoties te vergroten. En het is nog verrassend leuk ook! De trainingen zijn vaak ook persoonlijke ontwikkelingsprogramma’s. Je komt tot concrete inzichten die je direct kunt toepassen in het dagelijks leven. Mindfulness:

  • Stimuleert de focus en aandacht
  • Versterkt het niveau van emotionele intelligentie
  • Optimaliseert de omgang met werkdruk
  • Verhoogt de communicatieve vaardigheden
  • Vergroot de creativiteit rond probleemoplossing

Wat is mindfulness?

Onbewust denken wij vaak aan dingen die gebeurd zijn of die nog moeten komen. Met andere woorden: wij zijn geregeld meer bezig met het verleden en de toekomst, dan met wat we nù aan het doen zijn. Wij denken aan het avondeten, de vergadering van morgen of het gesprek van gisteren. Hierbij gaan we voorbij aan het huidige moment. Bij mindfulness leren we je om je aandacht te richten op het hier en nu. Hierdoor leer je te zien dat onbewuste, negatieve en automatische gedachten vaak leiden tot negatieve gevoelens. Deze cirkel kun je doorbreken door je hier bewust van te worden. Mindfulness zorgt ervoor dat je die onbewuste, negatieve en automatische gedachten en gevoelens gaat herkennen en kunt controleren in plaats van je er door te laten meesleuren. Kortom: mindfulness is een training in aandacht. Het is een training in kijken naar datgene wat er is, zonder oordeel. We laten je het zien en ervaren.

Voor wie is mindfulness?

Mindfulness wordt vaak geadviseerd voor mensen die last hebben van stress, vaak piekeren, slapeloze nachten, negatieve gevoelens en lichamelijke klachten hebben. In de kern is mindfulness bedoeld voor mensen die op een andere manier willen leren omgaan met klachten en ongemakken in het dagelijks leven. Zij willen graag meer energie, effectiever zijn, meer vrede hebben met het leven of gewoon meer van het leven in moment leren kennen. Herken je je hierin, dan kun je mindfulness gebruiken om weer in de kracht van je leven te komen. Niet alleen in je privé leven, maar ook in je professionele leven. Een mindfulnesstraining is voor iedereen die zichzelf beter wil leren kennen en de kwaliteit van het leven voor zichzelf en zijn omgeving wil verbeteren.

Hoe behaal ik het optimale resultaat?
Het beste resultaat bereik je door iedere dag te oefenen en opdrachten te doen. Dat klinkt misschien heftig, maar in de praktijk valt het mee. Het gaat om een investering van twee keer per dag tien minuten, zes dagen per week. Doe dit gedurende 8 tot 12 weken, dan zul ook jij merken dat de training je leven blijvend verrijkt heeft. Dankzij de dagelijkse oefening zul je meer mindfulness brengen in je everyday activiteiten.

Is dit wetenschappelijk bewezen?
Mindfulness blijkt zeer effectief bij het reduceren van stress en het vergroten van je veerkracht en energie. Onderzoek bij een Nederlandse bank toont onder andere aan dat 73% meer gefocust kan werken. 67% een betere balans heeft tussen werk en privé, 87% meer rust en overzicht heeft en 84% kan beter luisteren naar zichzelf en naar anderen. En je legt nieuwe verbindingen aan in je hersengebieden die verantwoordelijk zijn voor positieve emoties.

Kan ik snelle resultaten bereiken?
Vaak al binnen 8 weken leer je jezelf echt veel beter kennen. En ook wat je energie geeft, hoe jij de dingen wilt doen. Inzicht in je eigen patronen, bijvoorbeeld bij stress, is direct en concreet toepasbaar in het dagelijks leven. Ook word je minder snel meegesleept door je gedachten. Hierdoor wordt je rustiger en krijg je meer energie.

Samenvatting
Mindfulness gaat over jezelf en jezelf echt kennen. Mindful leven gaat over opmerken wat er is (en dus niet alleen maar doorrennen). Dat is niet zweverig of moeilijk, maar je moet het wel trainen. In de Mindfulness training krijg je concrete handvatten en tools om minder op de automatische piloot te leven en alert te zijn op hoe jij meer kunt genieten van het leven. Daardoor heb je meer energie en krijg je meer energie van de dingen die je doet. Op je werk en thuis!. Mindfulness is wetenschappelijk bewezen effectief; het zorgt voor meer energie, meer rust, grotere opmerkzaamheid, minder stress, minder angst, meer zelfvertrouwen, meer zelfkennis en meer creativiteit.