Keto revolutie
  • Keto revolutie
  • Tijdelijk van €97 voor slechts €37. Beste dieet van 2020 volgens onze deskundigen.
Afslank receptenbijbel
  • Afslank receptenbijbel
  • Direct starten met verantwoord koken en een gezonde leefstijl. Simpel en goedkoop afslanken.
50 dagen koolhydraatarm dieet
  • Koolhydraatarm dieet
  • Een voordelig 50-dagen dieet. Ontvang alles wat je nodig hebt voor een gezond en fit lichaam!
trainingsprogramma voor mannen
  • Training mannen
  • Trainingsprogramma gericht op mannen. Werk aan spieren, mindset en je gezondheid!
trainingsprogramma voor vrouwen
  • Training vrouwen
  • Succesvol product voor vrouwen. Strakke buik, meer spieren en een gezond lichaam.

Verantwoord Dieet

Een verantwoordelijke en veilige afval programma heeft vijf kenmerken: Het dieet moet veilig zijn. Het moet alle van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH) voor vitamines, mineralen en eiwitten hebben. De afval dieet zou laag moeten zijn in calorieën (energie), niet op essentiële levensmiddelen. De afval programma moet worden gericht op een langzaam, gestaag gewichtsverlies, tenzij uw arts voelt dat uw gezondheidstoestand meer baat zou hebben bij meer snel gewichtsverlies. Verwacht slechts het verlies van ongeveer een pond na een week. Met veel caloriediëten is er een eerste snelle gewichtsverlies tijdens de eerste 1 tot en met 2 weken, maar dit verlies is grotendeels vloeistof.

Programma USP Prijs Beoordeling Informatie
keto dieet Beste keuze 2020.
Snel resultaat.
€37
Normaal €97
Bekijken
Afslank receptenbijbel Simpele recepten.
Eenvoudig afvallen.
€27
Normaal €69
Bekijken
Koolhydraatarm dieet 50 dagen diëten.
Gezonde leefstijl.
€37
Normaal €69
Bekijken
Training mannen Mannen training.
Max. spiertraining.
€67
Normaal €292
Bekijken
Training vrouwen Vrouwen training.
Sterker lichaam.
€67
Normaal €292
Bekijken

Wat is verantwoord diëten?

Als u van plan bent om meer dan 15 tot 20 kilo te verliezen kunt u eventuele gezondheidsproblemen hebben, of moet u medicatie innemen op regelmatige basis, en moet u worden geëvalueerd door uw arts voordat u begint met uw gewichtsverlies programma. Een arts kan uw algemene gezondheid en medische aandoeningen beoordelen die kunnen worden beïnvloed door een dieet en gewichtsverlies. Ook moet een arts in staat zijn om u te adviseren over de noodzaak om gewicht te verliezen, de geschiktheid van het gewichtsverlies programma, en een verstandig doel van het gewichtsverlies voor u. Als u van plan bent een zeer lage calorie dieet (met een speciale vloeistof in het voorgeschreven dieet dat u minder laat eten) te gebruiken, moet het middel zeker worden onderzocht en gecontroleerd door een arts.

Hoe kan ik verantwoord afvallen?

Het programma moet ook plannen hebben voor behoud van het gewicht nadat de gewichtsverlies fase voorbij is. Het is van weinig nut een grote hoeveelheid gewicht te verliezen alleen maar om het terug te krijgen. Op gewicht blijven is het moeilijkste deel van het controleren van uw gewicht en wordt niet consequent doorgevoerd in gewichtsverlies programma’s. Het programma dat u kiest moet ook hulp bieden bij het permanent veranderen van uw eetgewoonten en mate van lichamelijke activiteit, een levensstijl die kan hebben bijgedragen om gewichtstoename in de toekomst te veranderen. Het programma moet hulp bieden met gedragswijzigingen, met inbegrip van onderwijs in gezonde eetgewoonten en lange termijn plannen voor het omgaan met gewichtsproblemen. Een van de belangrijkste factoren voor het behoud van gewichtsverlies is een dagelijkse fysieke activiteit, of door verstandige toename van de dagelijkse activiteiten, evenals het zoeken van een op maat gemaakt trainingsprogramma. Een commercieel gewichtsverlies programma moet ook voorzien zijn van een gedetailleerde verklaring van de honoraria en kosten van extra zaken, zoals voedingssupplementen.


Extra tips voor verantwoord gewicht verliezen

Afvallen hoeft geen marteling te zijn. Gebruik ten minste drie van deze tips, ze zijn eenvoudig te integreren in uw dagelijkse routine, en allen worden enthousiast ondersteund door voedingsdeskundigen – en u zult dunner en gezonder worden in dagen, en u zult niet snel weer dikker worden.

  1. Snack slim. Voedingsdeskundigen weten nu dat het beter is om een verlangen te bevredigen met gezonde snack dan het te negeren en later een risico van een junkfood eetbui te krijgen.
  2. Zet de TV uit tijdens het eten. Dineren tijdens het kijken geeft u 40 procent meer calorieën dan gewoonlijk, meldt een nieuwe studie. En sms’en, autorijden, of enige andere afleidende activiteit tijdens een maaltijd kan ook resulteren in te veel. In plaats daarvan is het beter om al uw aandacht op de maaltijd te richten, zelfs als u alleen eet.
  3. Ga dagelijks op de weegschaal. Als uw gewone gewicht een aantal opeenvolgende dagen verhoogt weet u dan meteen dat u iets aan uw voeding zult moeten veranderen.
  4. Doe minstens drie keer per week oefeningen. Doe 5 minuten elk van verschillende oefeningen bij elke sessie. Ze zullen u helpen bij het opbouwen en onderhouden van de spiermassa. Hoe meer spieren u hebt, hoe hoger uw metabolisme is, dus zult minder calorieën overhouden.
  5. Denk aan iets anders. De volgende keer dat u zin hebt in een bepaald, ongezond voedingsmiddel kunt uw aandacht richten op iets anders, u kunt bijvoorbeeld een vriend bellen. Onderzoek toont aan dat u slechts 5 minuten naar iets verlangt, dus tegen de tijd dat u de verbinding verbreekt, heeft u geen zin meer in junkfood.
  6. Eet een groot, evenwichtig ontbijt. Het ontbijt is belangrijk. Zorg er dus voor dat u deze maaltijd nooit overslaat en ook geen ongezonde voedingswaren eet.
  7. Let op de alcohol. Een onschuldig ogende margarita of biertje kunnen u honderden calorieën geven die niets doen om uw eetlust te lessen. Verwen uzelf alleen in het weekend en drink alcoholische dranken zoals wijn, bier of sterke drank alleen een paar keer per maand. Alcoholische dranken bevatten namelijk erg veel calorieën.
  8. Eet minstens twee stukken fruit per dag. Fruit heeft geen vet en bestaat meestal grotendeels uit water, dus u zult zich verzadigd voelen terwijl u minder calorieën binnenkrijgt. Fruit is ook erg gezond, en het bevat veel goede vitaminen, mineralen en vezels. Eet dus zoveel mogelijk fruit.
  9. Slaap langer. Slechts 30 minuten vroeger naar bed gaan en 30 minuten later wakker worden dan je normaal gesproken doet kan u helpen om betere voedingskeuzes te maken volgens onderzoekers. Als u goed uitgerust bent, bent u ook minder vatbaar voor tussendoortjes uit vermoeidheid of stress.
  10. Visualiseer uzelf slank. Wanneer u bijna met uw dieet wilt stoppen om een ongezond voedingswaar te eten, denk dan aan een foto van uzelf in slanke vorm. De visuele motivatie van een slank lichaam herinnert u eraan dat het wel degelijk haalbaar is waardoor u het niet op zult willen geven.