Keto revolutie
  • Keto revolutie
  • Tijdelijk van €97 voor slechts €37. Beste dieet van 2020 volgens onze deskundigen.
Afslank receptenbijbel
  • Afslank receptenbijbel
  • Direct starten met verantwoord koken en een gezonde leefstijl. Simpel en goedkoop afslanken.
50 dagen koolhydraatarm dieet
  • Koolhydraatarm dieet
  • Een voordelig 50-dagen dieet. Ontvang alles wat je nodig hebt voor een gezond en fit lichaam!
trainingsprogramma voor mannen
  • Training mannen
  • Trainingsprogramma gericht op mannen. Werk aan spieren, mindset en je gezondheid!
trainingsprogramma voor vrouwen
  • Training vrouwen
  • Succesvol product voor vrouwen. Strakke buik, meer spieren en een gezond lichaam.

Buikspieren

Een buikspieren trainen schema is een onmisbaar hulpmiddel om weer een platte buik te krijgen. Heb je besloten om eindelijk eens wat aan dat hangbuikje van je te gaan doen? Dan wordt het tijd om je buikspieren te gaan trainen. Daarmee verbrandt je niet het vet op je buik, maar breng je wel je buik weer mooi in model. Wil je ook het vet verbranden, doe dan ook een allround training en een dieet.

ProgrammaUSPPrijsBeoordelingInformatie
keto dieet Beste keuze 2020.
Snel resultaat.
€37
Normaal €97
Bekijken
Afslank receptenbijbel Simpele recepten.
Eenvoudig afvallen.
€27
Normaal €69
Bekijken
Koolhydraatarm dieet 50 dagen diëten.
Gezonde leefstijl.
€37
Normaal €69
Bekijken
Training mannen Mannen training.
Max. spiertraining.
€67
Normaal €292
Bekijken
Training vrouwen Vrouwen training.
Sterker lichaam.
€67
Normaal €292
Bekijken

Buikspieren trainen schema

Wat jij nodig hebt is een goed buikspieren trainen schema. Zo kun je het trainen makkelijk inplannen in je agenda en zorgen dat je je eraan houdt en bovendien train je dan op een verantwoorde manier. Tijdens het trainen is het  belangrijk om de volgende punten in de gaten te houden:

  • Neem tussen de verschillende oefeningen en sets altijd een halve tot een hele minuut pauze.
  • Zorg altijd voor rustdagen tussen de trainingen. Mocht je nog spierpijn hebben, las dan een extra rustdag in.
  • Train nooit op een lege maag, maar ook niet als je net een grote maaltijd hebt gegeten.
  • Mocht je merken dat de oefeningen te zwaar of juist te makkelijk zijn, pas dan de zwaarte aan door meer of minder herhalingen te doen.
  • Leg de lat steeds een beetje hoger; daag jezelf uit!

Je kan natuurlijk niet zomaar heel erg intensief gaan trainen. Daarom is het belangrijk dat je rustig aan begint, en de intensiteit beetje bij beetje opbouwt. Verder is het heel erg belangrijk, dat je altijd de oefeningen op de juiste manier uitvoert en op een correcte houding let, om blessures tegen te gaan.

Trainingsprogramma voor je buikspieren

Als je al een hele tijd niets aan speciale oefeningen hebt gedaan, is het altijd verstandig om even contact op te nemen met je huisarts en je plannen overlegt, zodat je er zeker van bent dat je lichaam het aan kan om ineens weer actief te worden. Drink natuurlijk ook voldoende water; dit voorkomt dat je uitdroogt en zorgt voor de afvoer van gifstoffen uit je lichaam. Als je niet weet welk buikspieren training schema je het beste kunt volgen, dan kun je meer informatie vragen in een sportschool, waar ze je meteen de grondbeginselen bij kunnen brengen en letten op je houding, zodat je alle oefeningen goed uitvoert.

Thuis trainen

Wil je liever gewoon thuis aan de slag met het trainen van je buikspieren, dan kun je misschien het beste een goede workout video aanschaffen, zodat je precies weet welke oefeningen het meest effectief zijn, en je wordt aangespoord door een professionele trainer. Het speciale trainingsprogramma dat je via vandaagafvallen.nl kan aanvragen is daarvan een uitstekend voorbeeld. Niet alleen krijg je toegang tot uitgebreide videos, maar ook een op maat gemaakt buikspieren trainen schema.